Newbies from perak

• Click here to become an Official Member of BMW Club Malaysia Download Form

MarchR

Club Guest
salam satu bimeeess...saya Eyo dr gopeng, perak. harap dapat info yang berguna dr forum ni dan juga berkenalan dgn sifu2 e36 kat sini. tq-What do you drive: E36 318i tahun 97-semestinye lelaki-Picture of you(optional): pic takde lagi, keta baru beli. hahahaha-Location: gopeng, perak-Occupation : gomen jee..-How you came about to know bmwclubmalaysia.com?: kawan-When was it? 3 bulan-What were you expecting or purpose coming to bmwclubmalaysia.com? dapat kawan se e36 dan bertukar pandangan mengenai e36-What are you planning to do in the next 2-3years? tak tahu lagi..

Hi n salam eyo...semestinya di sini tempat melepak yg best....ramai sifu 36, dont worry...i pun gomen servant

Selamat Dtg ke Forum BMWCM Eyo. ..... bila ada kelapangan bole lah Eyo gi ker Member'S Meet-up Section dan cuba pegi ke ruang Coastal Chapter bagi kawasan Lumut, Manjung & Telok Intan Chapter. Ramai geng bimer tu utk Eyo bertemu muka .... :top:

MarchR;749330 said:
salam satu bimeeess...
saya Eyo dr gopeng, perak. harap dapat info yang berguna dr forum ni dan juga berkenalan dgn sifu2 e36 kat sini. tq

-What do you drive: E36 318i tahun 97

-semestinye lelaki

-Picture of you(optional): pic takde lagi, keta baru beli. hahahaha

-How you came about to know bmwclubmalaysia.com?: kawan

-When was it? 3 bulan

-What were you expecting or purpose coming to bmwclubmalaysia.com? dapat kawan se e36 dan bertukar pandangan mengenai e36

-What are you planning to do in the next 2-3years? tak tahu lagi..

JFT63;749506 said:
Hi n salam eyo...semestinya di sini tempat melepak yg best....ramai sifu 36, dont worry...i pun gomen servant

tq.. u have a nice car bro.!

dzuljazz2001;749512 said:
Selamat Dtg ke Forum BMWCM Eyo. ..... bila ada kelapangan bole lah Eyo gi ker Member'S Meet-up Section dan cuba pegi ke ruang Coastal Chapter bagi kawasan Lumut, Manjung & Telok Intan Chapter. Ramai geng bimer tu utk Eyo bertemu muka .... :top:

orite bro... lumut n manjung jauh sgt, kalu teluk intan insyallah i cube hadirkan diri.. tq tq...

Welcome bro, if you ever happen to drop by sitiawan/lumut.. do give us a heads-up...
Enjoy your stay.. lots of experts here to learn from.. tc

MarchR;749330 said:
salam satu bimeeess...
saya Eyo dr gopeng, perak. harap dapat info yang berguna dr forum ni dan juga berkenalan dgn sifu2 e36 kat sini. tq

-What do you drive: E36 318i tahun 97

-semestinye lelaki

-Picture of you(optional): pic takde lagi, keta baru beli. hahahaha

-How you came about to know bmwclubmalaysia.com?: kawan

-When was it? 3 bulan

-What were you expecting or purpose coming to bmwclubmalaysia.com? dapat kawan se e36 dan bertukar pandangan mengenai e36

-What are you planning to do in the next 2-3years? tak tahu lagi..

Wow < keta baru beli>.........heheheheheh
most of the members here looking for me also because of < keta baru beli> .................hahahahahah
Welcome welcome

Top Bottom